środa, 17 kwietnia 2019

Wielkanoc cz.4


Dzisiaj kolejna odsłona cyklu „Wielkanoc”. 



Przygotowałam dla Was podsumowanie wszystkich dotychczasowych części – dzisiaj gra  Wielkanocne MEMOhttps://drive.google.com/file/d/1shmmScJZILFksAyFQBfbimz24Jmct0YK/view?usp=sharing
Gra w pamięć, którą dla Was przygotowałam zawiera obrazki z niemal wszystkich kart, które udostępniłam wcześniej. To ciekawa zabawa i sprawdzenie, co dzieciom udało się zapamiętać. 

Ja drukuję Wielkanocne MEMO na grubym (300g) papierze z bloku technicznego, a następnie podklejam zieloną kartką. Dzięki temu, że gra jest wydrukowana na grubym papierze i dodatkowo podkejona kartką papieru ksero, kartoniki są sztywne i nie niszczą się tak szybko jak przy wydruku na zwykłym papierze ksero. 

Mam nadzieję, że grając w grę spędzicie miłe chwile całą rodzinią.

Udanej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz