wtorek, 1 marca 2016

Spacer z woreczkami do krainy Morfeusza


Chyba wszyscy pamiętamy woreczki gimnastyczne. 


Moje wspomnienie z takimi woreczkami jest następujące:
zajęcia wf-u, nasz nauczyciel rozdał wszystkim kolorowe woreczki z różnym wypełnieniem, potem nosiliśmy te woreczki na głowie i szliśmy gęsiego to na palcach, to na piętach, to na wewnętrznych krawędziach stóp, to na zewnętrznych... Chyba kilometry zeszłam podczas zabawy z takimi woreczkami. Pamiętam jeszcze, że bardzo lubiłam je dotykać. 



Dziś niezmiennie cieszą się popularnością, choć obecnie są dużo bardziej kolorowe, a materiał z którego są uszyte ma różne faktury. Są fantastyczną pomocą sensoryczną. Postanowiłam uszyć moim synom woreczki. Nasz zestaw składa się z 3 par woreczków. Każda para jest w innym kolorze i zawiera różne wypełnienie. 



Wykleiłam na podłodze „elipsę” i pozwoliłam chłopcom na swobodną pracę z materiałem.
Chłopcy próbowali nosić woreczki na głowie, kładli je na „elipsie” i chodzili to po woreczkach, to po podłodze. Taka wieczorna gimnastyka przed pójściem spać :)





A Wy? Wyciszacie Wasze dzieci przed snem?

Jeśli podobają Ci się nasze woreczki - wykonamy takie dla Ciebie. 
Skontaktuj się z nami!!!
email: manufaktura.montessori@gmail.com
tel: 690 599 828

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz